Про мене

Відомості про мої успіхи

 Я, Балабанова Ольга Леонідівна, учитель математики, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель - методист.Класний керівник 9 - Б класу.

Моє педагогічне кредо:

"Кожна дитина як своя"

Являюсь переможцем шкільного конкурсу   
 " Класний керівник року"




                     


                                      
                                                       
                          А це мій кабінет









                Як класний керівник працюю над проблемою "Згуртування                                  класного колективу шляхом впровадження проекту                                                     «Професії від А до Я». 
                                         Орієнтири виховної роботи
1.Ціннісне ставлення до себе.
2. Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей.
3. Ціннісне ставлення до праці.
4. Ціннісне ставлення до природи.
5. Ціннісне ставлення до культури і   мистецтва.
6. Ціннісне ставлення до суспільства та держави.


         ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

    Ø          Згуртованість  учнівського колективу через організацію індивідуальної та колективної роботи , через впровадження проекту;

   Ø Розвиток в учнів  інтересу до навчання ;


   Ø Формування культури життєвого самовизначення;


   Ø Формування морального,  духовного потенціалу учнів;

   Ø Продовження роботи, спрямованої на оволодіння учнями цілісної системи знань про оточуюче середовище, на підвищення рівня екологічної культури;


   Ø Формування ціннісного ставлення учнів до себе і навколишньої соціальної та природної дійсності;


   Ø Продовження роботи, спрямованої на охорону життя та здоров’я учнів.

         Реалізовувати дані завдання планую через впровадження проекту «Професії від Адо Я».

                                     «Професії від А до Я» розраховний на рік.
В умовах, коли щорічно з’являються нові професії, коли ринок праці потребує нових кадрів, суспільство потребує роз’яснювальної роботи щодо професій, які є необхідними в нашій державі. Якщо ж вибір професії зроблено необгрунтовано, то людина приречена до багаторічних "Сизифових мук”. Тому що якщо напрямок професійної діяльності вибраний невірний, то ця діяльність не приноситеме людині задоволення, і психологічно особистість не буде готова до вироблення кращих результатів, показників, особистість буде деградувати, і її оточення матиме несприятливий психологічний клімат.
Правильний вибір професії — це моральне задоволення, висока самооцінка. Водночас це й висока продуктивність праці, висока якість продукції. Вибір професії — точка, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, де можливе й необхідне поєднання особистих і загальних інтересів. Щоб запобігти помилок у виборі професії, необхідна психологічно і педагогічно доцільна, систематична робота з профорієнтації з учнівською молоддю як в школі, так і вдома. Старшокласникам часто бракує інформації, що стосується питань професійного вибору в сучасних соціально-економічних умовах. Проблема вибору професії завжди була актуальною і тим більше, залишається такою в сучасних умовах. Яку професію обрати – одне з головних завдань у житті кожної людини. З причини незнання правил вибору професії, ситуації на ринку праці, відсутності практичного досвіду професійної діяльності близько 40% молодих людей обирають професію, яка не відповідає їх інтересам, нахилам та вподобанням. Особливо значущою є проблема набуття учнями адекватних знань про певний рід професійної діяльності, власні можливості оволодіння нею.
         Мета проекту:
·        допомогти учневі визначитися у своїй професійній спрямованості, зробити вибір та в майбутньому відчути щастя життєвої реалізації;
·        створити умови для виховання духовно багатого, соціально – активного громадянина своєї Батьківщини.
Тип проекту соціально – значущий.

Завдання проекту:
Ø Розширити уявлення учнів про світ професій;
Ø Створити умови для спільної діяльності класного керівника і батьків щодо виховання і розвитку дитини;
Ø Створити умови для розвитку творчих здібностей дітей, для самовизначення , самовираження, самореалізації.

Під час роботи над проектом планую розглянути такі блоки: інформаційний            ( учні мають отримати максимум інформації про професії, їх зміст, статус на ринку праці, рівні освіти, перспективи працевлаштування, можливості продовження навчання), діагностичнй (щоб обрати якусь конкретну професію, учень має визначити які у нього схильності, інтереси, чи усвідомлює він до кінця свій вибір), консультування( з психологом, представником професії).
Для досягнення мети протягом семестру планую залучати учнів до акцій, провести години спілкування : «У світі професій», «Професії мого роду», зустрічі з представниками різних професій,  диспути, екскурсії.
Очікувані результати: покращення показника цінності праці, ціннісного відношення до своєї держави. Буде створена брошура « Абетка професій».

Велику увагу приділяю годинам спілкування. Учні обєднанні в групи.         Кожна група підбирає матеріал, готує презентації, складає кросворди.

Година спілкуання - одна з найважливіших форм організації виховної роботи з учнями. Вона включається в шкільний розклад і проводиться щотижня в певний день. Зазвичай виховна година проходить у формі інтерактивної бесіди або диспуту,  включає в себе елементи вікторини, конкурсу, ігри, а також інших форм виховної роботи. Година спілкування виконує такі виховні функції: освітню, орієнтуючу і спрямовуючу.
Освітня функція полягає в тому, що  година спілкування розширює коло знань вихованців з етики, естетики, психології, фізики, математики, літературознавства та інших наук.
Предметом  години спілкування можуть бути і знання з області техніки, народного господарства, а також відомості про події, що відбуваються в  місті, країні, світі, тобто об'єктом розгляду може стати будь-яке явище соціального життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар