Відомості про мої успіхи
Я, Балабанова Ольга Леонідівна, учитель математики, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель - методист.Класний керівник 9 - Б класу.
Моє педагогічне кредо:
"Кожна дитина як своя"
Являюсь переможцем шкільного конкурсу
" Класний керівник року"
" Класний керівник року"
Як класний керівник працюю над проблемою "Згуртування класного колективу шляхом впровадження проекту «Професії від А до Я».
Орієнтири виховної роботи
Орієнтири виховної роботи
1.Ціннісне ставлення до себе.
2. Ціннісне ставлення до сім’ї,
родини, людей.
3. Ціннісне ставлення до праці.
4. Ціннісне ставлення до природи.
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
6. Ціннісне ставлення до суспільства та
держави.
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Ø Згуртованість
учнівського колективу через організацію індивідуальної та колективної
роботи , через впровадження проекту;
Ø Розвиток в учнів
інтересу до навчання ;
Ø Формування культури життєвого самовизначення;
Ø Формування морального,
духовного потенціалу учнів;
Ø Продовження роботи, спрямованої на оволодіння учнями
цілісної системи знань про оточуюче середовище, на підвищення рівня екологічної
культури;
Ø Формування ціннісного ставлення учнів до себе і
навколишньої соціальної та природної дійсності;
Ø Продовження роботи, спрямованої на охорону життя та
здоров’я учнів.
Реалізовувати дані завдання планую через впровадження
проекту «Професії від Адо Я».
«Професії від А до Я» розраховний на рік.
В умовах, коли щорічно з’являються нові професії, коли ринок праці
потребує нових кадрів, суспільство потребує роз’яснювальної роботи щодо
професій, які є необхідними в нашій державі. Якщо ж вибір професії зроблено
необгрунтовано, то людина приречена до багаторічних "Сизифових мук”. Тому що
якщо напрямок професійної діяльності вибраний невірний, то ця діяльність не
приноситеме людині задоволення, і психологічно особистість не буде готова до
вироблення кращих результатів, показників, особистість буде деградувати, і її
оточення матиме несприятливий психологічний клімат.
Правильний вибір професії — це моральне задоволення, висока самооцінка.
Водночас це й висока продуктивність праці, висока якість продукції. Вибір
професії — точка, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, де
можливе й необхідне поєднання особистих і загальних інтересів. Щоб запобігти
помилок у виборі професії, необхідна психологічно і педагогічно доцільна,
систематична робота з профорієнтації з учнівською молоддю як в школі, так і
вдома. Старшокласникам часто бракує інформації, що стосується питань
професійного вибору в сучасних соціально-економічних умовах. Проблема вибору
професії завжди була актуальною і тим більше, залишається такою в сучасних
умовах. Яку професію обрати – одне з головних завдань у житті кожної людини. З
причини незнання правил вибору професії, ситуації на ринку праці, відсутності
практичного досвіду професійної діяльності близько 40% молодих людей обирають
професію, яка не відповідає їх інтересам, нахилам та вподобанням. Особливо
значущою є проблема набуття учнями адекватних знань про певний рід професійної
діяльності, власні можливості оволодіння нею.
Мета
проекту:
·
допомогти учневі визначитися у своїй професійній
спрямованості, зробити вибір та в майбутньому відчути щастя життєвої
реалізації;
·
створити умови для виховання духовно багатого,
соціально – активного громадянина своєї Батьківщини.
Тип проекту соціально – значущий.
Завдання проекту:
Ø Розширити уявлення учнів про світ професій;
Ø Створити умови для спільної діяльності
класного керівника і батьків щодо виховання і розвитку дитини;
Ø Створити умови для розвитку творчих здібностей
дітей, для самовизначення , самовираження, самореалізації.
Під час роботи над проектом планую
розглянути такі блоки: інформаційний ( учні мають отримати максимум інформації про
професії, їх зміст, статус на ринку праці, рівні освіти, перспективи
працевлаштування, можливості продовження навчання), діагностичнй (щоб
обрати якусь конкретну професію, учень має визначити які у нього схильності, інтереси,
чи усвідомлює він до кінця свій вибір), консультування( з психологом,
представником професії).
Для досягнення мети протягом семестру планую залучати учнів до акцій,
провести години спілкування :
«У світі професій», «Професії мого роду», зустрічі з представниками різних
професій, диспути, екскурсії.
Очікувані
результати: покращення
показника цінності праці, ціннісного відношення до своєї держави. Буде створена
брошура « Абетка професій».
Велику увагу приділяю годинам спілкування. Учні обєднанні в групи. Кожна група підбирає матеріал, готує презентації, складає кросворди.
Година спілкуання - одна з найважливіших форм організації
виховної роботи з учнями. Вона включається в шкільний розклад і проводиться
щотижня в певний день. Зазвичай виховна година проходить у формі інтерактивної бесіди
або диспуту, включає в себе елементи вікторини, конкурсу, ігри, а
також інших форм виховної роботи. Година спілкування виконує такі виховні функції: освітню, орієнтуючу і спрямовуючу.
Освітня функція полягає в тому, що година спілкування розширює коло знань вихованців з етики,
естетики, психології, фізики, математики, літературознавства та інших наук.
Немає коментарів:
Дописати коментар